
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Galaxy Note 20 Ultra
- Galaxy Note 20
- Galaxy Note 10+ (Note 10 Plus)
- Galaxy Note 10
- Galaxy Note 10 Lite
- Galaxy Note 9
- Galaxy S20 Plus
- Galaxy S20
- Galaxy S10+ (S10 Plus)
- Galaxy S10
- Galaxy S10 Lite
- Galaxy S10e
- Galaxy S9+ (S9 Plus)
- Galaxy S9
- Galaxy S8+ (S8 Plus)
- Galaxy S8
- Galaxy S7 Edge
- Galaxy S7
- Galaxy S6 Edge
- Galaxy S6
- Galaxy A71
- Galaxy A70
- Galaxy A51
- Galaxy A50 / A50s
- Galaxy A41
- Galaxy A40
- Galaxy A30s
- Galaxy A21s
- Galaxy A20e
- Galaxy A11
- Galaxy A10
- Galaxy A10e
- Galaxy A8 2018
- Galaxy A7 2018
- Galaxy A6+ 2018 (A6 Plus 2018)
- Galaxy A6 2018
- Galaxy A5 2017
- Galaxy A5 2016
- Galaxy A3 2017
- Galaxy A3 2016
- Galaxy J7 2017
- Galaxy J7 2016
- Galaxy J6+ 2018 (J6 Plus 2018)
- Galaxy J6 2018
- Galaxy J5 2017
- Galaxy J5 2016
- Galaxy J4+ 2018 (J4 Plus 2018)
- Galaxy J4 2018
- Galaxy J3 2018
- Galaxy J3 2017
- Galaxy J3 2016
- Galaxy M21
- Galaxy M31
- Galaxy M31s
- Galaxy M51
- Galaxy Xcover 4
- Mi 9
- Mi 9 SE
- Mi 9T / 9T Pro
- Mi 8
- Mi 8 Lite
- Mi 8 SE
- Mi Max 2
- Mi Max 3
- Mi Mix 2
- Mi Mix 2S
- Mi Mix 3
- Mi A2
- Mi A2 Lite
- Redmi 7
- Redmi 7A
- Redmi 6
- Redmi 6A
- Redmi 6 Pro
- Redmi 4A
- Redmi 4X
- Redmi 5
- Redmi 5A
- Redmi 5 Plus
- Redmi Go
- Pocophone F1
- Redmi Note 7
- Redmi Note 6
- Redmi Note 6 Pro
- Redmi Note 5
- Redmi Note 5 Pro
- Redmi Note 5A
- Redmi Note 5A Prime
- Apple
-
Samsung
-
Xiaomi
-
Huawei
- Akcesoria GSM
-
-
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@sklepmulti.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: MULTI-COM, al. Niepodległości 208A, Pawilon 18, 00-609 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@sklepmulti.pl lub drogą pocztową na adres ul. Księcia Witolda 5, 04-492 Warszawa.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: MULTI-COM al. Niepodległości 208A, Pawilon 18, 00-609 Warszawa.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.